luni, 13 iulie 2009

scuze


imi cer scuze pentru absenta accentuata...
bacul asta...dar am scapat...
si nu vreau sa ma laud dar chiar vreau sa spun ca mi-a mers super bine...
si chiar daca am fost intrebata de o fosta profa "la ce-ti foloseste media asta acum?" poate ca acum nu-mi foloseste la nimic (nu stiu daca voi prinde un loc fara taxa unde vreau sa merg)...dar am vrut sa arat ca sunt mai sus de persoanele "ocrotite" de sistemul cu ochelari de cal:) ... am vrut sa ies pe primul loc cu media de la bac, in liceul "Sever Bocu" Lipova pentru a le lasa multora gustul amar ca daca nu am tocit la cot cu altii lucruri inutile nu inseamna ca nu am invatat...si daca am comentat mereu in unele situatii nu inseamna ca am fost deplasata... nu eram rebela... doar nu eram papusa pe care o puteau manipula dupa cum cerea sistemul... ar mai fi multe de spus... esenta e ca daca nu eram facuta "nazista" in scoala de persoane de la conducere si nu erau alte persoane favorizate pe fata incat sa ne dam toti seama de caracteru naspa al acelor persoane... poate lucrurile stateau altfel... asa sunt mandra doar ca "am luat un loc pe care era vazuta si dorita o alta persoana" (nu-mi sta in caracter sa ma bucur de un asa fapt dar am explicat mai sus de unde se poate extrage aceasta concluzie) si le multumesc persoanelor din scoala care au avut incredere in ce stiu, in ce pot si langa care am muncit cu drag la proiecte si sper sa le reintalnesc in viata asta... 
acum revin pe blog... 
sper sa adaug fotografii cat mai placute ... 


O zi si o privire placuta va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu